שיפור השירות -  סדנה, הרצאה, או ייעוץ ארגוני

צפו בדרך העבודה עם ארגונים והכירו את המקצועיות  שלנו!  

שיפור השירות

על תהליך שיפור השירות

שיפור השירות בארגון הוא תהליך בו מטמיעים תרבות ארגונית תואמת שירות, מלמדים את כל שדרת העובדים והמנהלים "לשנות ראש" ולהיות בעלי תודעה שירותית גבוהה יותר. זהו תהליך של למידה מתמשכת ויישום מתמיד.  
 

איך משפרים את השירות?

העבודה שלנו ייחודית בכך שהיא מלמדת את עובדי הארגון להטמיע תרבות שירותית כדרך חיים. אנו מלמדים להשתמש במילון הגדרות חדש, לתקשר בצורה טובה יותר עם הלקוח, ומפנימים את הכללים החשובים בשירות מעולה.

אנו מתחילים באבחון אתגרי השורש לבעיות בשירות בכלים מקצועיים, דרך כינון ועדת היגוי לנושא השירות, איתור מדדים אותם נרצה לשפר, סדנאות למנהלים ועובדים, ומסיימים במעקב.
אנו ממשיכים ללוות את הארגון על חשבוננו במשך 2-3 שנים לפי הצורך ללא כל עלות, כדי לוודא שההטמעה מבוצעת כהלכה והארגון משיג תוצאות משופרות בתחום השירות ללקוח לאורך זמן .



 

שירות לקוחות ספיר
ובשביל ההומור: צפו ב"ספיר" מהמרבד המרחף, נותנת שירות הכי טוב שהיא יודעת....
FacebookGoogle+Linkedin
מרכז שילובים ייעוץ ארגוני,  הרצאות והנחיית קבוצות            טל':052-2844351  
lior@shiluvim.org.il                                                  כתובת: שוהם 13/2, פרדס חנה